Höstens Tolkiensajt 2003
Höstens Tolkiensajt 2003
Jag förmodar att Danne redan nämnt detta här, men ifall han inte gjort det så kommer "bildbevis" här.
/Marcus
/Marcus
- Bilagor
-
- hostens2003.jpg (13.15 KiB) Visad 1169 gånger
- B Hellqvist
- Redaktör emeritus
- Kontakt:
- Eöl mörkalven_
- Medlem
- Kontakt:
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
Rätta mig om jag har fel, men priset gick väl inte till detta eminenta forum utan till Marcus sida Tolkien A-Ö? Grattis förresten! (Jag var en av alla dem som röstade på Skalman!)
Om något år eller tre blir det väl förresten dags för en rejäl uppdatering av den sidan, nu när alla svenska namn kommer i ny och (förhoppningsvis) bättre tappning. Om varje engelskt namn bara översätts till ett enda svenskt så borde listan kunna skäras ner till hälften...
Om något år eller tre blir det väl förresten dags för en rejäl uppdatering av den sidan, nu när alla svenska namn kommer i ny och (förhoppningsvis) bättre tappning. Om varje engelskt namn bara översätts till ett enda svenskt så borde listan kunna skäras ner till hälften...
Å andra sidan tas ju forumet upp som en egen rubrik inom den sidan - inte som en länk till något utanför.Den stegrande kamelen skrev:Rätta mig om jag har fel, men priset gick väl inte till detta eminenta forum utan till Marcus sida Tolkien A-Ö?