Men Behind the Sun

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Dönitz
Medlem

Men Behind the Sun

Inlägg av Dönitz » 10 januari 2004, 13:58

Såg denna film igår. Jag har inga problem att se spalter eller liknade med blod och kroppsdelar, alltså är jag ganska avtrubbad och känslokall, men denna film kände jag faktisk något. Mest för den stackars katten då i och för sig men även för "maurotern"(Kommer inte ihåg stavningen).

Allt ska också vara sant. då the sätter en av Mauroterna i Decompresionroom (tappade det svenska ordet) och han sväller upp och hans tarmar kommer ut ur röven på honom eller alla frys testen. jag är ganska på läst på Mengele men japanarna tyckte att tyskarna låg långt efter i deras försök.

Är det någon mer än Cortexsom sett denna film..... Den tåls och diskuteras.

Casanova
Utsparkad

Inlägg av Casanova » 10 januari 2004, 14:44

Vilken kanal gick den på?

Morot
Medlem

Inlägg av Morot » 10 januari 2004, 17:26

jag har sett halva ungefär, tyckte den var vidrig så jag stängde av efter tryckkammaren och shift-deletade..
fanns en ännu äldre tråd: viewtopic.php?t=2437

Användarvisningsbild
Dönitz
Medlem

Inlägg av Dönitz » 12 januari 2004, 15:02

Jag låna skiten. Jag tror inte att en sådan film ksulle visas på TV. Dessutom är den på japanska och textningen var på engelska, men det verkar som han som texta inte kunde japanska då textningen är sådant man skulle kunna gissa sig till.

Skriv svar