Svensk förnekar förintelsen... Revisionism gallore...
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Snarare du som är överkänslig, eftersom Stilleben inte får kritisera dig, töntigt rent ut sagt Aksa! Dessutom fattar man redan vad författaren menar med rubriken: "En tom säck kan inte stå"!Aska skrev:Tyckte Stilleben att min fråga var provokativ?
om någon hadde läst en bok?!?
i så fall ber jag så mycket om ursäkt och lämnar denna länk....
verkar lite överkänsligt....
Tack för mej
Med vänlig hälsning
Aska
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
Ser inte att varken vad jag eller varjag skriver skulle kunna berättiga hans kommentar kryptorevisionister. Jag tycker att stileben endast beter sig som rent ut sagt ett svin som förutsätter en jävla massa saker utan att ha någon som helst substans för sina påståenden och jag tycker egentligen att om man anser att vara revisionist är så allvarligt borde det också vara allvarligt att anklaga någon för att vara det utan grund. Därmed borde det otvivelaktigen vara så att folk borde bli upprörda över stillebens anklagelser och över hans enormt klandringsvärda beteende. Men konskevens är tydligen för mycket begärt från folk?
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
Ja just det sedan till nåt annat.
"Den mycket engelskkunnige rekommenderas Skalmans forum "Holocaust och Warcrimes" http://thirdreichforum.com/phpBB2/viewf ... d5efdbbe7d . Där är debatten livlig och efter vad jag förstår mycket sakkunnig. "
Personligen är jag inte revisionist men du visar ju vad du går för det står klart och tydligt att revisionism inte får diskuteras där
"Jag ser alltså inga hinder för att diskutera Förintelsen även här;dock att moderator måste kunna låsa eller radera de mest rabiata nazistiska/revisionistiska inläggen! "
Iofs så ser jag detta som allvarligare än anklagelserna mot mig eller varjag eller båda oss. Nämligen det att han samtidigt som han gör denna anklagelsen i princip sätter ett likhetstecken emellan revisionisterna här och att vara nazister som på ett starkt sätt implicerar att de/den han anklagar ska vara nasister också. Ja och ingen reagerar. Att han håller på med förolämpningar och kränkningar av andra berör tydligen ingen, ja han snudar väl på gränsen till vad som kan rubriceras som förtal men men det är helt okej.
Som sagt jag kan starkt demntera att jag är nasist.
"Den mycket engelskkunnige rekommenderas Skalmans forum "Holocaust och Warcrimes" http://thirdreichforum.com/phpBB2/viewf ... d5efdbbe7d . Där är debatten livlig och efter vad jag förstår mycket sakkunnig. "
Personligen är jag inte revisionist men du visar ju vad du går för det står klart och tydligt att revisionism inte får diskuteras där
"Jag ser alltså inga hinder för att diskutera Förintelsen även här;dock att moderator måste kunna låsa eller radera de mest rabiata nazistiska/revisionistiska inläggen! "
Iofs så ser jag detta som allvarligare än anklagelserna mot mig eller varjag eller båda oss. Nämligen det att han samtidigt som han gör denna anklagelsen i princip sätter ett likhetstecken emellan revisionisterna här och att vara nazister som på ett starkt sätt implicerar att de/den han anklagar ska vara nasister också. Ja och ingen reagerar. Att han håller på med förolämpningar och kränkningar av andra berör tydligen ingen, ja han snudar väl på gränsen till vad som kan rubriceras som förtal men men det är helt okej.
Som sagt jag kan starkt demntera att jag är nasist.
Senast redigerad av 1 Radiolänkgruppchefen, redigerad totalt 11 gånger.
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
"Dessutom fattar man redan vad författaren menar med rubriken: "En tom säck kan inte stå"! "
Att det var en revisionist bok var väl ändå inte det han vände sig mot? Det var väl snarare hur folk kan uttala sig så mycket om dess innehåll. Vilket de rätt logiskt borde ha svårt att göra såvida de inte läst den.
Att det var en revisionist bok var väl ändå inte det han vände sig mot? Det var väl snarare hur folk kan uttala sig så mycket om dess innehåll. Vilket de rätt logiskt borde ha svårt att göra såvida de inte läst den.
- Radiolänkgruppchefen
- Medlem
- Kontakt:
- Kretschmer
- Medlem
RÖRIGT
Det var ju fan va du skriver rörigt, Radiolänkgruppchefen.
Jag begriper bara hälften av vad du menar!
Kan du inte använda punkter, mellanslag mm. ?
/Kretschmer
Jag begriper bara hälften av vad du menar!
Kan du inte använda punkter, mellanslag mm. ?
/Kretschmer
-
EnSvenskTiger
- Medlem