Sökningen fann 8 träffar

av Dr Pepper
23 augusti 2004, 18:56
Kategori: Andra världskriget och dess upptakt (1933 till 1945)
Tråd: låsttråd om hjälm... [Rysk krigsfånge begravs i Arjeplog]
Svar: 5
Visningar: 3445

Någon som har lite bilder av prylar, som står kvar i dom norra delarna ? :)
av Dr Pepper
11 juni 2004, 13:54
Kategori: Andra världskriget och dess upptakt (1933 till 1945)
Tråd: Erövrade ryska vapen på västfronten
Svar: 8
Visningar: 2911

Någon som har den bilden :)
av Dr Pepper
26 maj 2004, 23:05
Kategori: Andra världskriget och dess upptakt (1933 till 1945)
Tråd: The tanks that didn't land on D-Day
Svar: 32
Visningar: 6411

Någon som har flera bilder på "saker" som ligger kvar på botten ???? :D
av Dr Pepper
20 april 2004, 15:57
Kategori: Historiska källor & litteratur
Tråd: Var får man tag i boken Ragnarök ?
Svar: 7
Visningar: 2921

Man tackar !!! :D mvh / Magnus.
av Dr Pepper
20 april 2004, 13:02
Kategori: Historiska källor & litteratur
Tråd: Var får man tag i boken Ragnarök ?
Svar: 7
Visningar: 2921

Nu är det så att man inte får låna hem den boken från biblioteket utan man måste läsa den där och det är inte så pysigt att sitta på biblioteket,så man måste helt klart "låna" den ett par veckor innan man är klar med den :wink: . (en skum regel från bibliteket får man ju säga) :? .
av Dr Pepper
20 april 2004, 08:32
Kategori: Historiska källor & litteratur
Tråd: Var får man tag i boken Ragnarök ?
Svar: 7
Visningar: 2921

Har letat på forumet men inte hittat någon bok :wink: är det något förlag som säljer den eller ska man "låna" ett exemplar på biblioteket 8)
av Dr Pepper
19 april 2004, 14:11
Kategori: Historiska källor & litteratur
Tråd: Var får man tag i boken Ragnarök ?
Svar: 7
Visningar: 2921

Var får man tag i boken Ragnarök ?

Har sökt den, men den är lite svår att köpa någon stans eller ?????? :?
av Dr Pepper
17 oktober 2003, 15:46
Kategori: Militär teknikhistoria
Tråd: Tungt vatten.
Svar: 0
Visningar: 3019

Tungt vatten.

Skulle inte Frank "brottaren"Andersson intrudusera en vodka som hette tungt vatten . framstäld i Norge? :lol: