JAg ville bara fråga en sak.
Varför ska man inte få visa bilder på hur verkligheten ser ut?
tycker det e lite dåligt att ta bort sådana bilder det tillhör ju historien och för å kunna diskutera bilden som nu vill bli diskuterad så kan den få ligga uppe tycker jag.
Tack så mycket för infon, det var mycket som du beskrev.
Har annars läst om att det utkämpades stora slag under 2vk i Tukums.
Fick ju dock reda på annat
Asså vad har jag skrivit?!
Menar förstårs inte Tallin utan Riga
Det ligger utanför Riga i Lettland.
Tukums vid Rigabukten närmare bestämt, Div Nord stred i Tukums.
Vet någon om detta är en intressant plats å besöka?
Hej! Detta kanske e lite sent och fråga om , men jag var i tallin i Juli. Där åkte vi med Tåget ut fråN Tallin, till småstäder, fanns en stad/By som vi dock inte besökte ''Tukkum'' Det läste jag om när jag kom hem från tallin att det var hårda strider där, nu e frågan om det är en sevärd plats att b...
Kan alltid besöka A6 försvars historiska museum.
Där finns en hel del från beredskapstiden och så får man föja Jönköping från början till nutiden.
Trevligt ställe som bör ses.
Hej Förra året lärde jag känna en person vars morfar var Gunnar Eklöf. Han var ju ss officerare..eller plutonchef i ss-divisionen Nordland. Det visste ni någ redan. Jag frågade honom om gunnar klarade sig eller vad som hände med honom, han visste inte å ingen i släkten heller. Vet någon hur han dog ...