Var får man tag i boken Ragnarök ?

Skriv svar
Användarvisningsbild
Dr Pepper
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 13 augusti 2003, 18:23
Ort: Sverige

Var får man tag i boken Ragnarök ?

Inlägg av Dr Pepper » 19 april 2004, 14:11

Har sökt den, men den är lite svår att köpa någon stans eller ?????? :?

Användarvisningsbild
Björn E
Medlem
Inlägg: 1226
Blev medlem: 12 februari 2003, 09:04
Ort: Umeå

Inlägg av Björn E » 19 april 2004, 14:22

Gör en sökning här på forumet! Det har diskuterats ett antal gånger.

Användarvisningsbild
Dr Pepper
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 13 augusti 2003, 18:23
Ort: Sverige

Inlägg av Dr Pepper » 20 april 2004, 08:32

Har letat på forumet men inte hittat någon bok :wink: är det något förlag som säljer den eller ska man "låna" ett exemplar på biblioteket 8)

Användarvisningsbild
Tomas Ibsen
Medlem
Inlägg: 3626
Blev medlem: 5 mars 2003, 15:27
Ort: Gotland.
Kontakt:

Inlägg av Tomas Ibsen » 20 april 2004, 08:34

Biblioteksböcker "lånar" man inte! De böckerna är till för allmänheten och inte till din bokhylla!! Det är så j*vla irriterande när man får reda på att boken saknas för någon snott den! :x

Lägg ner de idéerna på en gång!

Användarvisningsbild
Battler
Stödjande medlem 2026
Inlägg: 5578
Blev medlem: 24 mars 2002, 10:38
Ort: Luleå

Inlägg av Battler » 20 april 2004, 10:52

Sök här: http://www.antikvariat.net/
den kan också dyka upp här: http://www.tradera.com/index.asp

MVH

Användarvisningsbild
Dr Pepper
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 13 augusti 2003, 18:23
Ort: Sverige

Inlägg av Dr Pepper » 20 april 2004, 13:02

Nu är det så att man inte får låna hem den boken från biblioteket utan man måste läsa den där och det är inte så pysigt att sitta på biblioteket,så man måste helt klart "låna" den ett par veckor innan man är klar med den :wink: . (en skum regel från bibliteket får man ju säga) :? .

Användarvisningsbild
Daniel L
Medlem
Inlägg: 3375
Blev medlem: 20 oktober 2002, 20:49
Ort: Konungariket Sverige

Inlägg av Daniel L » 20 april 2004, 14:10

En sökning på ordet Ragnarök hade gett dig massvis av resultat.

viewtopic.php?t=8906&highlight=wallin

mvh/ Daniel

Användarvisningsbild
Dr Pepper
Ny medlem
Inlägg: 8
Blev medlem: 13 augusti 2003, 18:23
Ort: Sverige

Inlägg av Dr Pepper » 20 april 2004, 15:57

Man tackar !!! :D mvh / Magnus.

Skriv svar