Det har råkat bli så att jag läst en del om Romarriket på senare tid, just nu läser jag "Rubicon" av Tom Holland. Är det någon annan här som läst den?
/Marcus
Rubicon
-
Ostrobothnia
- Medlem
- Inlägg: 214
- Blev medlem: 15 januari 2006, 18:14
- Ort: Österbotten, Finland
-
Ostrobothnia
- Medlem
- Inlägg: 214
- Blev medlem: 15 januari 2006, 18:14
- Ort: Österbotten, Finland
- Perra
- Medlem
- Inlägg: 1762
- Blev medlem: 8 maj 2004, 13:14
- Ort: Vintergatan, ta till höger när det blinkar!