Såg en tjock bok som behandlade historia efter 45. Eftersom plånboken är tunn så avvaktar jag till det går och få den billigare (kostar nu >300), men jag tänkte ändå redan nu fråga:
Är den objektiv, framförallt i förhållandet till USA? Jag bläddrade lite i den och fann inget som tydde på det motsatta, men det räcker knappast för att vara säker.
Jag är medveten att det är lite svårt när jag inte kommer ihåg namnet på boken, men har man varit i en bokaffär senaste veckan så borde mna ha sett den, den verkade finnas i många upplagor