Någon som ser några amerikanska soldater på den bilden (i enlighet med bildtexten)?
I sak en skitsak men det skvallrar om att en av rikets största tidningar släpper lös medarbetare inom områden där dom saknar kunskap...obra i mina ögon.
http://www.expressen.se/nyheter/1.12284 ... op-47-doda
Svensk press
Svensk press
Äh, det löser sig.
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Re: Svensk press
Eftersom det var inte riktigt ljust när bilden togs så tycker jag att det är svårt att avgöra om det är amerikanska soldater. Kanske att det finns vissa likheter som exempelvis vapnet som den soldat närmast kameran håller. Men bilden behöver inte vara taget i Afghanistan utan i exempelvis i Basra. För det har ju förekommit att massmedier har lagt in bilder som inte är relaterade till den aktuella händelsen. Om det stämmer som NIL skriver så skall massmedierna vara neutrala och inte späda på den krigsopinium som finns just nu.
Stefan
Stefan
- Perra
- Medlem
Hur sa? vad är det för krigsopinium?Stefan Lundgren skrev:Om det stämmer som NIL skriver så skall massmedierna vara neutrala och inte späda på den krigsopinium som finns just nu.
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
Perra!!!
Jag kanske var lite tvetydlig, men jag åsyftar på att det finns anti-amerikanism och på det viset bör tidningarna vara neutrala. Men jag kanske har fel, men nu har jag förklarat mig eller rättare sagt försökt.
Stefan
Jag kanske var lite tvetydlig, men jag åsyftar på att det finns anti-amerikanism och på det viset bör tidningarna vara neutrala. Men jag kanske har fel, men nu har jag förklarat mig eller rättare sagt försökt.
Stefan
- Perra
- Medlem
Jomenvisst...man måste ju titta till er då och dåStefan Lundgren skrev:Perra!!!
Stefan
Ok, då är jag med.