Båten ligger vid bryggan nedanför Moderna Museet, ett stenkast från Stockholmsbriggen, om det är någon som vill titta på den. Eller rättare sagt, den låg där i sommras när jag tog en promenad förbi.
Vem har sakt att man ska köra båten ? Ja kan ta den i mitt badkar ingen problem . Ja får be pappa om högre veckopengen . Så ja kanske kan köre den en gång om året . OM ja hittar någon som kan maskin