Hej
Någon av er som sitter på en länk till en sida när det finns ritningar på patroner. En kompis fråga om jag kunde göra några i skolan så han kan använda i ett skolarbete..
patroner
- Ender Wiggin
- Medlem
- Inlägg: 257
- Blev medlem: 29 april 2003, 22:42
- Ort: Kronoberg
Re: patroner
Ska du göra ritningar eller patroner? Om det är det sistnämnda - lycka till.predator skrev:Någon av er som sitter på en länk till en sida när det finns ritningar på patroner. En kompis fråga om jag kunde göra några i skolan så han kan använda i ett skolarbete..