Ålder?
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
Fingolfin skrev:Jag är snart 19. Måste säga att Lord Fasa var lite yngre än jag trodde =)
hmm, bara undrar. ta i n t e illa upp eller något sådant, men jag menar.... skulle vi som är yngre än er som är äldre *hehe* vara mindre ointelligenta eller veta mindre än er? *hmm:a* ta inte illa upp, bara undrar... det kändes som att du menade så eller något. men men, kan ju såklart ha fel
- Never Spirit
- Medlem
-
Fasans Lord
- Medlem
- Kontakt:
..
Här: pub3.ezboard.com/fskalmantolkienGustav skrev:Men, men! Var hittar jag det gamla forumet?! (frågar nu för andra gången.. )
- Never Spirit
- Medlem
- Never Spirit
- Medlem
- Den stegrande kamelen
- Medlem
- Kontakt:
- Never Spirit
- Medlem
Fingolfin wrote:
Jag är snart 19. Måste säga att Lord Fasa var lite yngre än jag trodde =)
Jag menade absolut inget illa, jag trodde helt enkelt att Lord Fasa var äldre än 13. Däremot måste jag påpeka att man inte kan skriva: skulle vi som är yngre än er som är äldre *hehe* vara mindre ointelligenta eller veta mindre än er?hmm, bara undrar. ta i n t e illa upp eller något sådant, men jag menar.... skulle vi som är yngre än er som är äldre *hehe* vara mindre ointelligenta eller veta mindre än er? *hmm:a* ta inte illa upp, bara undrar... det kändes som att du menade så eller något. men men, kan ju såklart ha fel ..
. Då påstår du först att de yngre skulle vara mer intelligenta men samtidigt veta mindre än de äldre. Mindre ointelligent måste ju betyda mer intelligent.