"Drömmen om Elin"
Själv har jag drömt om att jag är son till Gil-Galad under Den sista alliansens krig.
Självklart var jag ruggigt stark och blandning av en blond alv och en super sayijin
Jag slaktade orcherna i högar och tillslut avslutade jag med en final flash så att hela saurons armé gick upp i atomer
Jag var inte heller gammal, utan i samma ålder som jag är i nu, det vill säga 15:)
Självklart var jag ruggigt stark och blandning av en blond alv och en super sayijin
Jag slaktade orcherna i högar och tillslut avslutade jag med en final flash så att hela saurons armé gick upp i atomer
Jag var inte heller gammal, utan i samma ålder som jag är i nu, det vill säga 15:)
avslutade du med en 1d12 eller?Aeglos skrev:Själv har jag drömt om att jag är son till Gil-Galad under Den sista alliansens krig.
![]()
Självklart var jag ruggigt stark och blandning av en blond alv och en super sayijin![]()