Du kan gå in på "Peoples" och sedan på "Ents".
Eller "places" och sedan på "Fangorn forest".
Eller på "Characters" och sen på "Treebeard".
Det borde väl räcka..
Tolkiens bild på Fangorn stämmer faktiskt in på min. Även om han kanske inte var bäst på att teckna i världen så är det ju faktiskt hans teckningar som är "rätt". hans Fangorn var mörk, mystisk och lite äcklig på ngt sätt, jag tycker att Fangorn ska vara så.
John Howe's bild av Lavskägge var jävligt snyggt tecknad, men dock för ljus för att vara Fangorn. . .
bilden Never Spirit satte in var jävligt ful. samma sak med den han lite senare satte in... hehe
ja precis. nu har vi ju sett många bilder på Fangorn, vissa var fina, vissa inte osv. men jag tycker det blir alldeles för långt med bara ett tema per vecka, borde vara bättre med kanske 2-3 dagar... vad tycker ni?
när man har ett så brett tema som 'ondska' så kan det nog va bra att ha det under en längre tid... tycker egentligen att man skulle ha temat tills ingen ansedde sej ha nån mer snygg bild(ja tror nog flera av oss har bilder på lager som de inte velat skicka in på det redan stora utbudet av sådana...)... men det är ju bara min åsikt dock...
Visst, om ni redan tröttnat kan vi ju byta tema.
Jag hade planerat att nästa tema skulle kunna bli Valinor och
Valar, och det är ju ganska stort, borde räcka en vecka.
Är det OK att det blir temat från och med nu?
Här kommer i alla fall en liten avskedsbild till det gamla temat.
Den föreställer Lavskägge och är väldigt lummig och härlig på nåt viz.
Senast redigerad av 1 Fasans Lord, redigerad totalt 7 gånger.
Vad var det för fel på den nu då, den är ju helt fantastisk?
Här kommer i alla fall, tema eller ej, en bild som jag ritat själv till rollspelsvärlden som jag och mina kompisar ( bla Never Spirit ) spelar i.
Eftersom tråkmånsarna på Testhörnan prompt vägrade att kommentera den får ni gärna göra det.
Försök dock tänka bort den mystiska texten i bakgrunden och att den är dåligt inscannad.
Måste erkänna att jag faktiskt gillade den sista bilden, jag missade tyvärr den lilla diskussionen om Cor Blok, men hans bilder är rätt häftiga. I varje fall är de inte likadana som alla andras...
... Jag vet att det inte är Valinor Lord Fasa, men jag måste helt enkelt ta med den här bilden av Dan Staten. Det är nog det fulaste jag sett...