Dagenz Bild
- Flikkan
- Medlem
- Ort: Härnösand (vilket är som Gondolin, det ligger så dolt att ingen kan hitta det)
varit borta ett tag eller flickan? välkommen tillbaka säger ja iaf
(eller är det ja som ignorerat dig länge eller?)
nja, tyckte väl inte teckningen va så jätte-fin gothmog (hur gammal är du förresten?) (hehe, fan va ond jag är. ja hell lucifer!) ta inte illa upp, ja är bara en person som säger va den tycker....
nja, tyckte väl inte teckningen va så jätte-fin gothmog (hur gammal är du förresten?) (hehe, fan va ond jag är. ja hell lucifer!) ta inte illa upp, ja är bara en person som säger va den tycker....
Jag är 17 om ca 1 månad.nja, tyckte väl inte teckningen va så jätte-fin gothmog (hur gammal är du förresten?) (hehe, fan va ond jag är. ja hell lucifer!) ta inte illa upp, ja är bara en person som säger va den tycker....
Jag tar inte illa upp (Din jävel, jag ska strypa dig och slå dig gul och blå
All kritik är positiv...
Sa du att du var ond förresten? Då passar nästa bild dig, en bild som jag gjorde i min värsta satan-period hitills...
- Bilagor
-
- Hellpriest
- grand priest of hell.jpg (158.73 KiB) Visad 448 gånger
bilden på Bag-End va müsig!!!
Eowynbilden va jaa...vad ska man säja...??? hon va ju en aning lätklädd...hrumm..tur att man inte e den riktiga...även om man e blond...(håret altså...inte att jag e korkad)
Gothmogs första bild va på nåt sätt söt...jag ska själv scanna in lite bilder om den här sidan finns kvar när vi får vår scanner...i november...jag har nåra bilder...kanske inga höjdare men så e jag ingen konstnär heller....
Eowynbilden va jaa...vad ska man säja...??? hon va ju en aning lätklädd...hrumm..tur att man inte e den riktiga...även om man e blond...(håret altså...inte att jag e korkad)
Gothmogs första bild va på nåt sätt söt...jag ska själv scanna in lite bilder om den här sidan finns kvar när vi får vår scanner...i november...jag har nåra bilder...kanske inga höjdare men så e jag ingen konstnär heller....