Patetiskt?
- D. Andersson
- Medlem
Patetiskt?
Såg den tråden där. Väldigt rörigt, väldigt mycket onödiga kommentarer och sånt jag inte orkade läsa, osv. Kan någon samma fatta vad diskussionen handlar om så man kan återuppta den här? Det blev rätt rörigt på andra tråden efter tätt många sidor.
Vi ska på picknick i Göteborg, flaskor i stenar i en korg...
Vi ska på picknick i Göteborg, flaskor i stenar i en korg...
Re: Patetiskt?
Jag känner igen det där citatet: Vi ska på picknick i Göteborg, flaskor stenar i en korg... just det, det är ju jag själv som skrivit...
- D. Andersson
- Medlem
Va?
Du som skrivit? Hum, jag hade för mig att jag lyssnade på den låten en hel del för ett tag sen 
Alltså, du skrev det, men jag gillar den delen, så jag tog med den nu med
Alltså, du skrev det, men jag gillar den delen, så jag tog med den nu med
...
..det var jag som författade rubriken "Patetiskt" från början, strax efter att jag såg sor..sen efter sodtt och efter att ha läst lite i någon utav böckerna jag fick i julklapp, så gick jag in här igen, som ett reultat av att mitt intresse för detta har höjts en aning, och helt plötsligt hade man 250+ svar..så det kan bli! :p
- D. Andersson
- Medlem
Haldir
Gargh... så jag måste sätta mig in i den tråden nudå? :/
-
Lars Wittstedt
- Utsparkad
..
Har inte diskuterat på den här tråden förut, men jag måste säga att den verkar vara intressant.
Har alltid tyckt att Star Wars har en viss magi över sig.
- Never Spirit
- Medlem
Re: ..
Tydligen Star Wars, med det hör väl knappast hemma på ett Tolkien forum, eller??Lars Wittstedt skrev:Har inte diskuterat på den här tråden förut, men jag måste säga att den verkar vara intressant.
- Never Spirit
- Medlem
- D. Andersson
- Medlem
Nja
Meningen med att starta tråden var att någon som varit aktiv hela tiden i den andra kunde skriva en trevlig sammanfattning om var i diskussionen de är, och kanske lägga över den här. Men nu verkar det som att man ska läsa igenom 250 inlägg istället och fortsätta där eftersom den oseriösa delen fortsattes här istället för den seriösa *mårr*
Danne, radera tråd?
Danne, radera tråd?
- D. Andersson
- Medlem
Haha!
Hoho, wooow! Upptäckte just att jag efter 3 månaders aktivitet här är medlem, inte ny medlem *glad*
- Never Spirit
- Medlem
Re: Haha!
Haldir skrev:Hoho, wooow! Upptäckte just att jag efter 3 månaders aktivitet här är medlem, inte ny medlem *glad*
Det beror på att du överskridit gränsen 50 inlägg....
Om det berodde på tid skulle jag typ vara ärkeveteran pga det faktumet att jag skapade min karaktär den dagen det nya forat öppnade