Medieval:Total War-Viking Invasion
Medieval:Total War-Viking Invasion
Nytt expansion pack! Kan bli coolt...
http://www.totalwar.com/community/medieval/viking.htm
http://www.totalwar.com/community/medieval/viking.htm
- CJBackfire
- Medlem
Jo handel var inkluderat men man kommer bara kunna göra räder mot England skriv en utvecklare av spelet till mig. Spelet handlar inte så jättemycket om vikingar utan striden om England på vikingatiden där massor av andra folk är med och krigar.Rally skrev:Verkar kul!! När släpps det?
Jag kommer inte ihåg hur det var i Medieval...var handel inkluderat? I så fall skulle det vara kul att bedriva/erövra längs de ryska floderna som "svensk" viking.
/Rally
Áv det jag såg på sidan som fanns länkad i denna tråd så verkar det som att även en mer detaljerad skandinavien karta vara med.... (jag såg dock inga screenshots på det)
OM detta är fallet tycker jag det verkar väldigt intressant.
Men om det bara handlar om Englad så tycker jag inte att det verkar som någonting att ödsla sina pengar på. expansions brukar vara tämligen tunna på nytt material.
/Rally
OM detta är fallet tycker jag det verkar väldigt intressant.
Men om det bara handlar om Englad så tycker jag inte att det verkar som någonting att ödsla sina pengar på. expansions brukar vara tämligen tunna på nytt material.
/Rally
- CJBackfire
- Medlem
- CJBackfire
- Medlem
Som jag uppfattar det så blir det dels en egen begränsad kampanj med mer detaljerade brittiska och skandinaviska kartor plus att man kan använda alla de nya sakerna i de vanliga kampanjerna. Ska blir roligt att röja runt i europa som magyar.
CJBackfire:
Du måste ha båtar i haven mellan länderna du ska färdas mellan och landet du färdas från måste ha en hamn. Man kan inte färdas via havet om det finns fientliga båtar i haven heller..
CJBackfire:
Du måste ha båtar i haven mellan länderna du ska färdas mellan och landet du färdas från måste ha en hamn. Man kan inte färdas via havet om det finns fientliga båtar i haven heller..
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
-
EnSvenskTiger
- Medlem