Ni kommer inte ihåg vad han heter? Så man kanske kan kolla upp det... är nyfiken på vad som hänt..sonderling skrev:Precis min tanke också, Bomb attentatet mot marinkårs förläggningen eller motsvarande.mrsund skrev:Samma här Beirut kanske?Ps. Funderar på vad den där f.d. stationschefen som är brännskadad råkat ut för?
Sonderling
CIAs hemliga krig
- GrillKrydda
- Medlem
- sonderling
- Stödjande medlem 2021
Fast inte lika roligt som att det faktiskt står "Reading makes a country great"mrsund skrev:Såg precis sista delen vilken var ganska skrämmande.
I slutet visar de en filmsekvens från 9/11 när Bush
får reda på katastrofen, han sitter i ett klassrum fullt
med lågstadieelever och på svarta tavlan bakom honom står det "Readiness make our country great!"
SNACKA OM IRONI!
Tyvärr spelade jag över bandet med filmen "savior".Ni kommer inte ihåg vad han heter? Så man kanske kan kolla upp det... är nyfiken på vad som hänt..
Sonderling
sonderling skrev:Fast inte lika roligt som att det faktiskt står "Reading makes a country great"mrsund skrev:Såg precis sista delen vilken var ganska skrämmande.
I slutet visar de en filmsekvens från 9/11 när Bush
får reda på katastrofen, han sitter i ett klassrum fullt
med lågstadieelever och på svarta tavlan bakom honom står det "Readiness make our country great!"
SNACKA OM IRONI!Det är nån slag läs-propaganda med andra ord.
Tyvärr spelade jag över bandet med filmen "savior".Ni kommer inte ihåg vad han heter? Så man kanske kan kolla upp det... är nyfiken på vad som hänt..Och jag minns inte vad snubben hette.
Sonderling
Tusan hann inte med riktigt när jag såg programmet, men det var lika kul med tanke på vilka problem Bush har som talare, det är det bästa i Jay Leno och David Letterman när de driver med Presidenten.
Tyvärr kommer inte jag heller ihåg vad fd stationschefen heter.
Savior är ju en hygglig rulle har jag för mig är det med Peter Stormare?