Savior

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Tyrant
Medlem

Inlägg av Tyrant » 2 augusti 2004, 22:55

Såg den för en väldans massa år sedan. Klart se(hyrvärd).

Användarvisningsbild
sonderling
Stödjande medlem 2021

Inlägg av sonderling » 3 augusti 2004, 07:32

mrsund skrev:Tyckte själv den var helt okej också.

Lycka till med familjen, är det din första?

Mvh Ola
Tack :) Nej det är den andra som är pågång.
(Och eftersom jag har en bäbis och en på gång, så vet jag iallafall lite grann om vad jag pratar om )
Sonderling

Användarvisningsbild
Tomas Ibsen
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Tomas Ibsen » 3 augusti 2004, 10:18

sonderling skrev:

Mvh Ola
(Och eftersom jag har en bäbis och en på gång, så vet jag iallafall lite grann om vad jag pratar om )
Sonderling
Jag tror han menar din första familj. :)

Användarvisningsbild
sonderling
Stödjande medlem 2021

Inlägg av sonderling » 3 augusti 2004, 13:37

Tomas Ibsen skrev:
sonderling skrev:

Mvh Ola
Sonderling
Jag tror han menar din första familj. :)
Ja just det. det gjorde han nog.
Ja i vilket fall som helst så har jag ett barn ett på gång och det är min första och enda familj. :)

Sonderling

Alfa Romeo
Medlem

Inlägg av Alfa Romeo » 3 augusti 2004, 15:55

Såg den för några år sen och kan inte säga att jag tyckte att den var så otroligt bra. Den har en del väldigt brutala (och bra) scener men det är lite för mycket b-action/drama/romantik över den i övrigt. Helheten är inte speciellt bra.

Användarvisningsbild
Tomas Ibsen
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Tomas Ibsen » 13 december 2004, 12:45

Såg den igår. Fy fan vilken film! En av de bästa jag sett. Helt enkelt gripande.

Hur kommer du fram till att det är B-action? B-action är det i filmer som Broken Arrow, och det såg jag då inte skymten av här. Man lider med i många scener. Båten i slutet t.ex. Inget mer sagt för de som vill se filmen.

Se den om ni inte sett den! (Säger jag utan minsta tanke på att den kan vara osmaklig för vissa, då undertecknad klarar av att se gravida kvinnor bli misshandlade på film, men när det blir skräckrysare, då jävlar skiter undertecknad i brallan vid minsta grej... Är det något allvarligt fel på mig? :| :o :? )

/Tomas

Användarvisningsbild
mrsund
Stödjande medlem 2022

Inlägg av mrsund » 14 december 2004, 12:03

Tomas Ibsen skrev:Såg den igår. Fy fan vilken film! En av de bästa jag sett. Helt enkelt gripande.

Hur kommer du fram till att det är B-action? B-action är det i filmer som Broken Arrow, och det såg jag då inte skymten av här. Man lider med i många scener. Båten i slutet t.ex. Inget mer sagt för de som vill se filmen.

Se den om ni inte sett den! (Säger jag utan minsta tanke på att den kan vara osmaklig för vissa, då undertecknad klarar av att se gravida kvinnor bli misshandlade på film, men när det blir skräckrysare, då jävlar skiter undertecknad i brallan vid minsta grej... Är det något allvarligt fel på mig? :| :o :? )

/Tomas

Absolut inget fel på dig, eller mig. :)

Användarvisningsbild
Tomas Ibsen
Medlem
Kontakt:

Inlägg av Tomas Ibsen » 14 december 2004, 12:21

mrsund skrev:Absolut inget fel på dig, eller mig. :)
Tack! Trodde jag var ensam med en sådan filmsmak, forutom min gamla historialärare M.O. förståss, men han är ju som han är. Så att säga. :lol:

FUnderar allvarligt på att köpa filmen, har hittat den på CDON för en mycket mycket billig penning.

Skriv svar