Attackera Saudi Arabien? Ja, gärna för mig. Dom där jävlarna ligger bakom en hel del fuffens.Ja, USA anfölls. Men de som attackerade var terrorister, absolut inte någon nation, eller några
militära styrkor från en nation. De människor som ingår i de celler som nu verkar kring jorden
har många olika nationaliteter. Om vi skulle utgå från ditt resonemang Sonderling, om att USA
blev attackerat och nu fäller vedergällningsbomber, så skulle det explodera i Saudiarabien och
inte i Irak. Vill minnas att de flesta i WTC-attacken var saudier. Var finner du kopplingen mellan
Irak och WTC?
Förövrigt, så finner man ju fler och fler Saudier och andra Islamister (stupade) i Irak idag, där av kopplingen. Idagalltså inte 2003. Irakkriget kommer, framtiden påvisa, pågick mellan Mars och Maj 2003. Vad som sker idag är både ett inbördeskrig mellan irakier samt det pågående kriget mot Islamister.
En vän till familjen som är Hiroshima överlevare, sade dagarna efter 9/11 att det inte alls var Pearl Harbour utan just Hiroshima. Det gav mig en tankeställare för......Jag låter dig själv fundera över skillnaden i attacken på Pearl Harbor och den i New York. Men
en ledtråd kan vara det jag skrev ovan.
.....jag vet ju att USA:s regering inte alls är så oskyldiga men det gör ju inte Hiroshima rätt. Eller gör det?Vidare är uttrycket "Blowback", som nämdes i dokumentären, mycket intressant. Tror ni jänkare
verkligen att ni är helt oskyldiga?
Sonderling
Förövrigt så tror och hoppas jag att när den här historien är slut så är allt jämnt Irak och Afghanistan fria och att USA har en armén i Rumäniens storlek igen.