Hearts Of Iron
- CJBackfire
- Medlem
- CJBackfire
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
C.O.R.E 0.6 har nu släppts. Ni kan ladda ner den här : http://core.roadtowar.com/downloads.htm
Det är viktigt att ni följer installations instruktionerna för att få moden att funka.
Kolla gärna in alla nya events som finns listade på hemsidan
.
Det är viktigt att ni följer installations instruktionerna för att få moden att funka.
Kolla gärna in alla nya events som finns listade på hemsidan
Funkar den nya moden bra eller? Läste om alla ändringar och det verkar ju hur bra som helst.
Funderar dock över om det har gjorts några förändringar i ländernas IC- kapacitet eller i AI:n.
Tycker att Sovjet alltid blir för svagt, både när man själv spelar med Tyskland och när man spelar med USA/GB. Känns lite tråkigt att genomföra Overlord när Tyskarna redan står bortanför Uralbergen, myckat av känslan går förlorad då tycker jag.
Hur som helst så ska 0.6:an nerladdas så fort man kommer hem från jobbet
// Björn
Funderar dock över om det har gjorts några förändringar i ländernas IC- kapacitet eller i AI:n.
Tycker att Sovjet alltid blir för svagt, både när man själv spelar med Tyskland och när man spelar med USA/GB. Känns lite tråkigt att genomföra Overlord när Tyskarna redan står bortanför Uralbergen, myckat av känslan går förlorad då tycker jag.
Hur som helst så ska 0.6:an nerladdas så fort man kommer hem från jobbet
// Björn
-
Von Nilsson
- Medlem
Håller med Björn, hoppas att det ändras. Jag laddade ner 0.6 igår, men jag har inte hunnit spelat så mycket än.Balck skrev: Tycker att Sovjet alltid blir för svagt, både när man själv spelar med Tyskland och när man spelar med USA/GB. Känns lite tråkigt att genomföra Overlord när Tyskarna redan står bortanför Uralbergen, myckat av känslan går förlorad då tycker jag.
// Björn
Men det verkar vara hur bra som helst.
MVH//Von Nilsson
Ok det låter ju hur bra som helst det! Sitter och funderar på en sak som någon kanske kan svara på.
Hur stor är skillnaden mellan de olika bestyckningarna man väljer att utveckla till sitt pansar. Tex hur mycket skiljer det i attackvärdena på en Panther med 50 respektive 70 mm kanon.
Skulle vara intressant att veta med tanke på hur lång tid det tar att utveckla tyngre kanoner, om det är värt det eller inte. Iof så måste man ju tänka på det estetiska, en 50 mm kanon på en Panther ser ju inte direkt manligt ut
//Björn
Hur stor är skillnaden mellan de olika bestyckningarna man väljer att utveckla till sitt pansar. Tex hur mycket skiljer det i attackvärdena på en Panther med 50 respektive 70 mm kanon.
Skulle vara intressant att veta med tanke på hur lång tid det tar att utveckla tyngre kanoner, om det är värt det eller inte. Iof så måste man ju tänka på det estetiska, en 50 mm kanon på en Panther ser ju inte direkt manligt ut
//Björn
- SuperPalle
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt: