Battlefield 2!
- Anton Severin
- Medlem
- Thomas Johansson
- Medlem
Började med de högsta men det var nog aningen optimistiskt. Nu kör jag på medium och spelar jag på servers med ping runt 100 och neråt flyter det på bra, kan ibland komma några laggattacker men det ska nog inte bero på min hårdvara som jag förstått det. Sitter med en P4:a 2,4, 1 gig ram, Geforce 6800 128mb kort samt BBB:s 10/10 lina.Armfeldt skrev:Har också det kortet och en Intelprocessor på 3,2 ghz samt 512 i ram.Thomas Johansson skrev:Jag har ett Geforce 6800 kort på 128 ram. Med det kortet fungerar spelet bra, de lärda säger att minnesstorleken inte är allt om vi pratar grafikkort. Fast det där är bara hörsägen så det där är utanför mitt område.
För nöjets skull testade jag att sätta alla inställingar på "high". Det är knappt att det går ändå. Man får vänta i 10 minuter efter att banan/uppdraget har startats upp för att låta datorn identifiera alla föremål som finns på banan. Efter ca 10 minuters väntan eller lugnt spelande kan man börja gå in i närkamper utan att datorn börjar hacka som hackspetten Hacke gör.
Vilka inställningar kör du med?
Tog hem den nya patchen idag och det lilla jag spelade så verkade det ju vara som natt och dag i browsersystemet jämfört med tidigare, nu verkar det fungera som man vill att det ska göra.
-
Gustav Björklund
- Medlem