Victoria
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- D. Andersson
- Medlem
- D. Andersson
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt:
- SuperPalle
- Medlem
Jag har nyligen lagt vantarna på detta jättefina spel men det är lite prylar jag inte riktigt förstår. Jag håller på att lära mig långsamt hur saker och ting går till men jag förstår fanemej inte hur man "bygger" Craftsmen och sånna där lite bättre arbetare. Sedan så förstår jag inte hur fan folk har råd med att bygga fabriker och järnväg. Man producerar sällan varorna som behövs för uppdraget (tex. cement) och ingen vill handlad det. Hur fan gör man?
- Palle
- Palle
Har EU EU2 HOI samt nyss handlat Victoria.
EU krashade efter fem röda varje gång. EU2 hoppar ur ibland varför vet jag inte och jag har patchen till EU2 installerad. Ändå händer det att den hoppar ur. hoppas Victoria är stabilare än EU1 var för mig annars har jag slängt 399 pix i sjön. mer info kommer efter helgen.
Hoi har inte varit några som helst problem med.
Håller själv tummarna nu när jag ska hem och installera spelet.
EU krashade efter fem röda varje gång. EU2 hoppar ur ibland varför vet jag inte och jag har patchen till EU2 installerad. Ändå händer det att den hoppar ur. hoppas Victoria är stabilare än EU1 var för mig annars har jag slängt 399 pix i sjön. mer info kommer efter helgen.
Hoi har inte varit några som helst problem med.
Håller själv tummarna nu när jag ska hem och installera spelet.
- SuperPalle
- Medlem
- SuperPalle
- Medlem
- Johan Elisson
- Medlem
Hmmm. Nu är det ju så att jag köpte Victoria för några veckor sen. Jag har inte spelat speciellt mycket (av förklarliga själ), men jag har ändå stött på en frågoa som jag gärna vill ha svar på.
Dessa POPs, blir de någonsin fler? Jag menar, det hjälper ju inte att jag uppgraderar mina fabriker och råvaruproduktionsställen om jag inte kan fylla de tomma platserna med nytt folk?
/Johan
Dessa POPs, blir de någonsin fler? Jag menar, det hjälper ju inte att jag uppgraderar mina fabriker och råvaruproduktionsställen om jag inte kan fylla de tomma platserna med nytt folk?
/Johan
- SuperPalle
- Medlem
- L. Josephson
- Medlem
- Kontakt: