Hidden and Dangerous II
Hidden and Dangerous II
Funderar på att köpa det. Tänkte bara kolla om det var någon som spelat det och kanske har några åsikter om det, bra eller dåligt till exempel? Det finns så mycket att köpa så man vill köpa rätt från början!
MVH
Rikard
MVH
Rikard
Re: Hidden and Dangerous II
Det är ett helt ok spel.Dönitz skrev:Funderar på att köpa det. Tänkte bara kolla om det var någon som spelat det och kanske har några åsikter om det, bra eller dåligt till exempel? Det finns så mycket att köpa så man vill köpa rätt från början!
MVH
Rikard
- Belisarius
- Medlem
Köp det! Ett mycket bra spel, och atmosfären ja den e bra!
Jag minns på en bana när man smyger sej fram längs en mur, så hör man några tyskar prata på andra sidan. Den ena säger att han har fru och barn hemma och vill hem, så han försöker jag alltid ta till fånga istället för att ha ihjäl hehe. Några av banorna utspelar sig 7-8 maj 1945 vilket gör att det känns lite svårt att skjuta tyskarna(kriget är ju trots allt slut!)
Men mycke tbra spel om du frågar mej(dock lite uniform fel här och där).
Jag minns på en bana när man smyger sej fram längs en mur, så hör man några tyskar prata på andra sidan. Den ena säger att han har fru och barn hemma och vill hem, så han försöker jag alltid ta till fånga istället för att ha ihjäl hehe. Några av banorna utspelar sig 7-8 maj 1945 vilket gör att det känns lite svårt att skjuta tyskarna(kriget är ju trots allt slut!)
Men mycke tbra spel om du frågar mej(dock lite uniform fel här och där).
Det är slumpen som avgör, men pröva att pricka deras vapen, eller rusa in i dem. annars kan du bara skjuta av en salva mitt framför dem eller rmot dem, då kan de ge sig.
De banor som de ger sig mest på(har jag upptäckt) är två banor som heter:
Spaghetti Airport(italienare)
Annual Fair(tyskar)
God fångst!
De banor som de ger sig mest på(har jag upptäckt) är två banor som heter:
Spaghetti Airport(italienare)
Annual Fair(tyskar)
God fångst!
- Eric Jerlin
- Ny medlem
- Kontakt:
Heh, Hidden and Dangerous II.
Jo, det är väldigt trevligt och enligt mig fick det inte alls den uppmärksamhet som det borde fått.
Träningsavsnittet i början är för en gångs skull riktigt underhållande (inte alls särskilt ofta det är det i spel må jag säga) och det är en jämn balans på uppdrag så väl som svårighet.
Nu för tiden är det väl inte särskilt dyrt heller.
Jo, det är väldigt trevligt och enligt mig fick det inte alls den uppmärksamhet som det borde fått.
Träningsavsnittet i början är för en gångs skull riktigt underhållande (inte alls särskilt ofta det är det i spel må jag säga) och det är en jämn balans på uppdrag så väl som svårighet.
Nu för tiden är det väl inte särskilt dyrt heller.