En svensk tiger i norr

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Lars Gyllenhaal
Medlem
Inlägg: 983
Blev medlem: 2 april 2002, 21:15
Ort: Barentsregionen
Kontakt:

En svensk tiger i norr

Inlägg av Lars Gyllenhaal » 6 maj 2005, 14:11

Hej!

På måndag den 9 maj kl 18:15 sänds detta program.

Människorna bakom programmet har gjort en väldigt ambitiös hemsida om och kring programmet. Här finns det mesta helt enkelt: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=31065&a=377781

Mvh,

Lars

Mats W
Medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: 28 oktober 2004, 17:41
Ort: Stockholm

Inlägg av Mats W » 6 maj 2005, 21:02

Man kan inte annat än att älska SVT för deras satsning på tillgänglighet via internet. Reportage, inslag och även program i dess full längd kan nu avnjutas hemma framför datorn. Helt klockrent. Jag ska även passa på att tacka Lars för länken, det är alltid lika intressant att läsa om (och se) hur kriget påverkade vårt eget land. Ska försöka se programmet på måndag också, om jag inte sitter på jobbet. Peace out!

Skriv svar