Hej!
På måndag den 9 maj kl 18:15 sänds detta program.
Människorna bakom programmet har gjort en väldigt ambitiös hemsida om och kring programmet. Här finns det mesta helt enkelt: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=31065&a=377781
Mvh,
Lars
En svensk tiger i norr
- Lars Gyllenhaal
- Medlem
- Inlägg: 983
- Blev medlem: 2 april 2002, 21:15
- Ort: Barentsregionen
- Kontakt:
Man kan inte annat än att älska SVT för deras satsning på tillgänglighet via internet. Reportage, inslag och även program i dess full längd kan nu avnjutas hemma framför datorn. Helt klockrent. Jag ska även passa på att tacka Lars för länken, det är alltid lika intressant att läsa om (och se) hur kriget påverkade vårt eget land. Ska försöka se programmet på måndag också, om jag inte sitter på jobbet. Peace out!