Hearts of Iron
Hearts of Iron
Hur många spelar Hearts of Iron här?
Själv har jag funderat på att köpa det, men ännu inte blivit färdig.
/Marcus
Själv har jag funderat på att köpa det, men ännu inte blivit färdig.
/Marcus
- Wolfblitzer
- Medlem
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
Är det fortfarande lika illa med 1.02 patchen?Anno skrev:Känner lite som tobbe, att det var för enkelt att erövra europa som Tyskland.
Själv funderar jag på att spela Slovakien eller något annat udda land, det vore roligare, men risken är förståss att det är alldeles omöjligt för någon som är så dålig på spel som jag är :-)
/Marcus
- Johan Elisson
- Medlem
Självklart spelar man HoI!
Tvärt emot vad Anno och tobbe tycker
så tycker jag att spelet är ganska väl balanserat nu, det är inte jätteenkelt att erövra Sovjetunionen med Tyskland om du kör på högre svårighetsgrad än normal...
Spelet har inte kraschat en enda gång för mig sen jag installerade 1.02 och den patchen gjorde spelet betydligt svårare. Jag rekommenderar att du köper spelet nu.
Vad har du att förlora? Patcharna är ju gratis.
Nu har jag dock gjort ett uppehåll i mitt spelande och inriktar mig istället på en mod till HoI, Hearts of Iron; The Great War som självklart utspelar sig under första världskriget. Kolla in den "officiella" tråden här.
Jag skulle behöva en del hjälp från er med OOB:s för 1914, kolla in den nya tråden i 1800- och 1900-talsdelen.
/Johan
Tvärt emot vad Anno och tobbe tycker
Spelet har inte kraschat en enda gång för mig sen jag installerade 1.02 och den patchen gjorde spelet betydligt svårare. Jag rekommenderar att du köper spelet nu.
Nu har jag dock gjort ett uppehåll i mitt spelande och inriktar mig istället på en mod till HoI, Hearts of Iron; The Great War som självklart utspelar sig under första världskriget. Kolla in den "officiella" tråden här.
Jag skulle behöva en del hjälp från er med OOB:s för 1914, kolla in den nya tråden i 1800- och 1900-talsdelen.
/Johan
- Johan Elisson
- Medlem
- Johan Elisson
- Medlem
Ja, samma sak med Francos Spanien...
Men då är det så bra att man genom en liten "fuling" kan byta vilket land man spelar när som helst väldigt enkelt (ingenting som är meningen att man ska göra dock). Det betyder att du kan byta till att spela Slovakien så fort Tyskland skapar dem (om de skapar dem).
/Johan
Men då är det så bra att man genom en liten "fuling" kan byta vilket land man spelar när som helst väldigt enkelt (ingenting som är meningen att man ska göra dock). Det betyder att du kan byta till att spela Slovakien så fort Tyskland skapar dem (om de skapar dem).
/Johan
- Johan Elisson
- Medlem