JaG har en fråga angående AA. man fick ju det med i pcgamers föra numer och undrar jag om man måste ha internet för att det ska funka.
jag har kört träningsbanan 3 gånger och varje gång måste jag börja om för jag inte har någon kod. snälla hjälp
Americas Army
- Wolfblitzer
- Medlem
Det finns alltså inget som helst Single Player Mode, förutom Basic Training?
Inte så som i BF2, där man, efter att ha skapat sitt konto, även kan spela i ett Mulit Player Mode-liknande Single Player Mode?
Jag är alltså inte ute efter att sitta flera timmar om dagen online, utan bara ha spelet som tillfällig avkoppling i ett par timmar när det har varit lite för mycket att göra.
Morgan
Inte så som i BF2, där man, efter att ha skapat sitt konto, även kan spela i ett Mulit Player Mode-liknande Single Player Mode?
Jag är alltså inte ute efter att sitta flera timmar om dagen online, utan bara ha spelet som tillfällig avkoppling i ett par timmar när det har varit lite för mycket att göra.
Morgan
- Belisarius
- Medlem
Nej, hela tanken med spelet är samspelet på gruppnivå, om jag minns U.S. Armys "intent" med det hela rätt. Fokuset ligger mer på att samarbeta väl i gruppen än att peppra loss. Jag testade i någon tidig version och då tyckte jag att det stämde bra, det är inte som BF på det sättet. Americas Army är ett PR-projekt från Pentagon, de tänkte att ett onlinespel skulle kunna funka minst lika bra som annonskampanjer.