Fast jag undrar vilket drogoffer som kom på ideen att lägga med jetpacks i spelet, detta fanns ens knappt på ritning och när de läggs med i spelet förstör de allt. Hade de skippat jetpacksen hade jag kanske köpt expansionen....
Secret Weapons demo
Secret Weapons demo
Secret Weapons (expansion till bf1942) demot har släppts. Som erfaren bf1942 spelare tror jag det kommer floppa ännu mer än vad Road to Rome gjorde. Visst det ska bli kul att testa lite experiment vapen, Natter planet och Sturmtigern har jag alltid gillat
Fast jag undrar vilket drogoffer som kom på ideen att lägga med jetpacks i spelet, detta fanns ens knappt på ritning och när de läggs med i spelet förstör de allt. Hade de skippat jetpacksen hade jag kanske köpt expansionen....
Forgotten Hope har släppt en väldigt välgjord och film som visar den nya kartan som ska utspela sig i Finland. I filmen får vi se mycket av det som kommer finnas i modden. Filmen är tre minuter lång och ligger på hela 58,3MB vilket beror på den höga kvaliteten.
ftp://ftp.battlefield1942.nu/pub/misc/b ... railer.zip
Jag och Spencer har en klan tillsammans på Bf som ni nog inte vill veta namnet på.. iaf, jag gillar heller inte desert combat... Tyckler som spencer angående jet-planen och stridsvagnarna... Jag har testat köra helikopter å förstår mig inte på den heller
Eve of Destruuction om vietnam kriget suger lika mycket de med... Det e roligt å testa tilläggen till Bf men att köpa dom för en hundring eller mer nej tack.. Jag håller med resten av folket som skrivit i denna tråd. Det riktiga Battlefield 1942 är heltklart bäst.. Och om några år kommer det vara populärare än Counter-strike.
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
- Superfinne
- Medlem
- Kontakt:
Det syns ju ingen bild bara ljudet kommer.GERO skrev:Forgotten Hope har släppt en väldigt välgjord och film som visar den nya kartan som ska utspela sig i Finland. I filmen får vi se mycket av det som kommer finnas i modden. Filmen är tre minuter lång och ligger på hela 58,3MB vilket beror på den höga kvaliteten.
- Thomas Johansson
- Medlem
- Johan Elisson
- Medlem