Säker på att det inte var T-55 med Hellcat-torn?Thord Wedman skrev:Dessa vagnar användes under kriget i Kroatien/ Bosnien och jag har spanat på ett antal under mina dygn på OP.
/Daniel
Säker på att det inte var T-55 med Hellcat-torn?Thord Wedman skrev:Dessa vagnar användes under kriget i Kroatien/ Bosnien och jag har spanat på ett antal under mina dygn på OP.
Det är inte ett T 55-chassi.D. Löwenhamn skrev: Säker på att det inte var T-55 med Hellcat-torn?
/Daniel
Ja, jag är säker på att jag vid ett flertal tillfällen sett M36 Jackson vid min tjänstgöring i Bosnien.D. Löwenhamn skrev:Säker på att det inte var T-55 med Hellcat-torn?Thord Wedman skrev:Dessa vagnar användes under kriget i Kroatien/ Bosnien och jag har spanat på ett antal under mina dygn på OP.
/Daniel
På bilden nej, de ser jag givetvis. Men det fanns Bosnien-serbiska hybrider bestående av Hellcat-torn på T-55 chassin, SO 76 M-18 Mod är den känd som.MD650 skrev:Det är inte ett T 55-chassi.

Okej.Thord Wedman skrev: Ja, jag är säker på att jag vid ett flertal tillfällen sett M36 Jackson vid min tjänstgöring i Bosnien.
Ber så mycket om ursäkt då jag trodde vi talade om bilden.D. Löwenhamn skrev:
På bilden nej, de ser jag givetvis. Men det fanns Bosnien-serbiska hybrider bestående av Hellcat-torn på T-55 chassin, SO 76 M-18 Mod är den känd som.
MD650 skrev:Ber så mycket om ursäkt då jag trodde vi talade om bilden.D. Löwenhamn skrev:
På bilden nej, de ser jag givetvis. Men det fanns Bosnien-serbiska hybrider bestående av Hellcat-torn på T-55 chassin, SO 76 M-18 Mod är den känd som.