Jag bara blir lite nyfiken och undrar, och vad har då du kommit med hittills???Du har inget att komma med.
/Johan
Jag bara blir lite nyfiken och undrar, och vad har då du kommit med hittills???Du har inget att komma med.
Jo, jag kan föreställa mig det...Föreställ dig situationen om jag skulle övergå till påståenden.
Den bjuder jag på. 8)Johan Elisson skrev:Jo, jag kan föreställa mig det...Föreställ dig situationen om jag skulle övergå till påståenden.
Först säger du ett påstående, sen krossar någon det, då säger du att personen är dum och så kommer du med ett nytt påstående som någon krossar och sen blir du arg och säger att vi mobbar dig och så krossar någon ett nytt påstående du kommer med och så blir du ledsen och lämnar forumet för gott...
Vi har haft tillräckligt av din typ här redan. Adjö.
/Johan
Hot??Livdragon skrev:Du har inget att komma med. Bara en trave judisk science fiction och ett hot.
"Inget argument i sakfrågan" = "hot"??Livdragon skrev:Jag syftade på forumregeln som du drog till med ("ingen revisionism tolereras /dvs. förnekande av förintelsen, helt eller delvis/)" . Inget argument i sakfrågan om man säger så.