Tacka för hjälpen, varför skall jag tacka för en hjälp som jag inte bett om? När jag startar en diskussion om ett ämne jag tycker är intressant så anser jag inte att jag behöver uttrycka tacksamhet över att andra är intresserade av samma ämne och vill skriva i tråden. Det är i allra högsta grad frivilligt att skriva i tråden och jag har på inget sätt avkrävt några svar av någon utan bara velat dra igång en diskussion om ett intressant ämne.Marcus Wendel skrev:Att betrakta den typen av svar som "näst intill ohövligt", är ett i mina ögon mycket underligt sätt att tacka för hjälpen.
Sedan ställer jag frågan om någon vet hur det officiellt motiverades att förbanden var segregerade, till min förvåning kommer följande:
Han är förbannad på att jag inte läst länken han givit under diskussionen, men varför är han det? Måste jag när jag startar en tråd läsa alla länkar som ges under denna? Är det ett krav på något vis och hur skall jag kunna veta att just hans länk ger svar på min fråga?Tycker du inte det förklaras i länken jag angav? Varsågod förresten.
Sedan till på köpet så kommer ett krav på tack? [/quote]