Alla dom höga funktionärers barn(Bormann, Speer och Goebbles) var någon gång i Obersalzberg och besökte Hitler, och oftast var Hitlers fotograf Hoffman med och tog foton som sen spredds i böcker som hyllade Hitler som den stora ledaren och skappade en bild om honom som en statsman som älskade barn, hundar och naturen. att Hitler tyckte om barn betyder inte att han ville ha barn.Radiolänkgruppchefen skrev:Det jag talar om är källor kring de som var honom nära. Om jag inte minns fel var det massa barn som sprang runt i hans omkrets? Var det inte bla Speers barn eller nåt? ( en 9 stycken?)
Varför skaffade inte Hitler barn?
- Martin Tunström
- Medlem
- Kontakt:
För mååånga år sedan läste jag en artikel om hur unge korperalen Adolf träffade en fransyska under VK I. Resultatet skulle ha blivigt en liten gosse. Gestapo försåg senare modern och barnet med pengar till utbildning mm. Idag finns det enl. artikeln en fet fransman som är barnbarn till Herr Hitler.
Låter ju inte sååå otroligt! Eller ?Familjen har valt att hålla en låg profil av förstålig anledning.
Mr S
Låter ju inte sååå otroligt! Eller ?Familjen har valt att hålla en låg profil av förstålig anledning.
Mr S
Förklaringen är enkel enl mitt sätt attt se det.
Hitler LEVDE för POLITIKEN och KRIGET!
Det fanns inget utrymme för honom att ha familj och barn annat än i propagandasyfte.
Anledningen att kvinnor flockades ikring honom var då som nu MAKTEN.
Det finns många vittnesmål om att han i umgänget med kvinnor var konstlad, överdriven, svartsjuk, barnslig etc etc.
Den enda "äkta" kärlek han visade enl somliga i hans närmaste krets var till sina hundar och som alla hundägare säkert vet
älskade honom tillbaka gränslöst!

Hitler LEVDE för POLITIKEN och KRIGET!
Det fanns inget utrymme för honom att ha familj och barn annat än i propagandasyfte.
Anledningen att kvinnor flockades ikring honom var då som nu MAKTEN.
Det finns många vittnesmål om att han i umgänget med kvinnor var konstlad, överdriven, svartsjuk, barnslig etc etc.
Den enda "äkta" kärlek han visade enl somliga i hans närmaste krets var till sina hundar och som alla hundägare säkert vet
älskade honom tillbaka gränslöst!
Släktforskning och Hitler
...borde det itne vara tämligen enkelt att med stamtavlor etc lätt spåra upp Hitlers hund Blondies ättlingar då?
Så när dina kompisar frågar vad du har för hund säger du:
"Min shäfer? jodå, hans farfarsfar's husse var faktiskt Hitler." HaHa..
Så när dina kompisar frågar vad du har för hund säger du:
"Min shäfer? jodå, hans farfarsfar's husse var faktiskt Hitler." HaHa..