Zjukov & Eisenhower? vänner? Jag har hört min SO-lärare tala om det, relationen skulle tydligen ogillas av Stalin. Hur möttes de? i vilka sammanhang? och varför?
/haddock 8) och limpan 8)
Zjukov & Eisenhower
- Kapten Haddock
- Medlem
- Inlägg: 25
- Blev medlem: 16 februari 2004, 20:49
- Ort: Stockholm
- CJBackfire
- Medlem
- Inlägg: 995
- Blev medlem: 2 oktober 2002, 13:40
- Ort: sverige
ja du, med tanke på våran so-lärares otroliga kunskapsförråd så litar jag nog denna gång på vad han säger, men ni här på forumet har ju en sådan enorm kunskap att ni kanske kan fylla och upplysa oss mer om den saken? Jag tycker att det hela verkar vara mycket märkligt och fascinerande.
MvH/ Linus "Limpan"
MvH/ Linus "Limpan"