Americas Army

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Skriv svar
johan304
Medlem
Kontakt:

Americas Army

Inlägg av johan304 » 1 augusti 2003, 18:40

JaG har en fråga angående AA. man fick ju det med i pcgamers föra numer och undrar jag om man måste ha internet för att det ska funka.
jag har kört träningsbanan 3 gånger och varje gång måste jag börja om för jag inte har någon kod. snälla hjälp

Användarvisningsbild
Wolfblitzer
Medlem

Inlägg av Wolfblitzer » 1 augusti 2003, 19:35

ja, det är ett onlinespel

Du måste registrera dig och sen när du har klarat träning en så mats det in på din profil på nätet och sne kan du spela online

Användarvisningsbild
Morgan
Medlem

Inlägg av Morgan » 13 februari 2007, 13:43

Det finns alltså inget som helst Single Player Mode, förutom Basic Training?

Inte så som i BF2, där man, efter att ha skapat sitt konto, även kan spela i ett Mulit Player Mode-liknande Single Player Mode?

Jag är alltså inte ute efter att sitta flera timmar om dagen online, utan bara ha spelet som tillfällig avkoppling i ett par timmar när det har varit lite för mycket att göra.

Morgan

Användarvisningsbild
Belisarius
Medlem

Inlägg av Belisarius » 13 februari 2007, 16:32

Nej, hela tanken med spelet är samspelet på gruppnivå, om jag minns U.S. Armys "intent" med det hela rätt. Fokuset ligger mer på att samarbeta väl i gruppen än att peppra loss. Jag testade i någon tidig version och då tyckte jag att det stämde bra, det är inte som BF på det sättet. Americas Army är ett PR-projekt från Pentagon, de tänkte att ett onlinespel skulle kunna funka minst lika bra som annonskampanjer.

Skriv svar