Battlefield 2!
Battlefield 2!
Nu finns BF 2 demot att tanka ner!!!! (många inne nu , 8 timmar till.....)
Mr S
Mr S
Re: Battlefield 2!
Länk kanske?Mr S skrev:Nu finns BF 2 demot att tanka ner!!!! (många inne nu , 8 timmar till.....)
Mr S
- Thomas Johansson
- Medlem
- Inlägg: 485
- Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
- Ort: Gbg
- subskipper
- Medlem
- Inlägg: 1226
- Blev medlem: 23 mars 2002, 16:30
- Ort: Örebro (Äntligen hemma igen)
Ser fram emot Battlefield 2, helt klart. Vi på Level 7 fick en inbjudan att recensera spelet i Stockholm tillsammans med speljournalister från hela världen. Jag var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom vi var så nära det beräknade födelsedatumet för vårt barn. Vi fick dessutom ytterligare en inbjudan från EA att delta i ett stort B2-LAN på DreamHack nu till helgen, och en av våra skribenter kommer att täcka den tillställningen. Missa inte det. 
~Henric Edwards
~Henric Edwards
- Thomas Johansson
- Medlem
- Inlägg: 485
- Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
- Ort: Gbg
- subskipper
- Medlem
- Inlägg: 1226
- Blev medlem: 23 mars 2002, 16:30
- Ort: Örebro (Äntligen hemma igen)
- Belisarius
- Medlem
- Inlägg: 5093
- Blev medlem: 26 november 2004, 14:43
- Ort: Utrikes
Har samma "problem". BF2 nobbar mitt GeForce 4200 stenhårt, det finns en lista på vilka kort som stöds (= de kort som öht spelet kan köras på). Tackolåv fick jag tillfälle i helgen att testa demot hos en polare. Jag är SÅLD, det är urkul! Allt som var bra med gamla BF + det som gjorde Wolfenstein: Enemy Territory så bra + de nya squad och commanderfunktionerna. Multiplayer har aldrig varit så belönande.Thomas Johansson skrev:Vad har du för grafikkort? Jag har ett Geforce 4200 och det var för gammalt. Du kanske behöver ett nytt grafikkort?Mr S skrev:Aaaaaaaaaaaaaaaaargh, uppdaterade drivrutinerna för mitt GeForcekort, vilket gjorde att jag inte kunde få igång demot-KATASTROF! Vad gör jag?????// Mr S
Dags att äska fram finansiering för nytt kort...
- Thomas Johansson
- Medlem
- Inlägg: 485
- Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
- Ort: Gbg
Jag ska köpa nytt grafikkort, köper en halv gig ram extra också så jag hamnar på en gig ram. Har räknat med ca 1500-2000 kronor då kommer nog spelet fungera jättebra.Har samma "problem". BF2 nobbar mitt GeForce 4200 stenhårt, det finns en lista på vilka kort som stöds (= de kort som öht spelet kan köras på). Tackolåv fick jag tillfälle i helgen att testa demot hos en polare. Jag är SÅLD, det är urkul! Allt som var bra med gamla BF + det som gjorde Wolfenstein: Enemy Territory så bra + de nya squad och commanderfunktionerna. Multiplayer har aldrig varit så belönande.
Dags att äska fram finansiering för nytt kort...
- Belisarius
- Medlem
- Inlägg: 5093
- Blev medlem: 26 november 2004, 14:43
- Ort: Utrikes