Sämsta filmen
- Desert_Fox
- Medlem
- Mikael Eklund
- Medlem
-
Flavius Aëtius
- Tidigare medlem
- Mikael Eklund
- Medlem
sämst film
Patrioten - om man håller sig till senaste åren - och med sämst menar mest irriterande. Där härjar de sadistiska engelsmännen runt som Einsatzgruppen och bränner inne hel by i kyrka (hände aldrig under detta krig), ingen måtta på det elände hjälten går igenom innan han ensam vinner kriget.
Omnämnande (anti-heders) - Chuck Norris alla filmer som handlar om krig (rambo i gärdsgårdsserien). Har inget emot honom som person direkt men ....inte ens att han varit med i den kanske bästa kampkonstscenen någonsin räddar honom.
Omnämnande (anti-heders) - Chuck Norris alla filmer som handlar om krig (rambo i gärdsgårdsserien). Har inget emot honom som person direkt men ....inte ens att han varit med i den kanske bästa kampkonstscenen någonsin räddar honom.
- CJBackfire
- Medlem
hmm vissa filmer är så dåliga att dom är roliga att se
just nu går the presidents man II på canal + se den
DEN ÄR SKRÄPP men det är gratis att se den och de är komisk i all sin dålig het
sen finns det dåliga filmer men som är coola och går att se PGA effekter kommentarer ETC en sån film är independence day
just nu går the presidents man II på canal + se den
DEN ÄR SKRÄPP men det är gratis att se den och de är komisk i all sin dålig het
sen finns det dåliga filmer men som är coola och går att se PGA effekter kommentarer ETC en sån film är independence day
-
Sturmgeschütz
- Medlem
- Kontakt:
The Bunker
Jag tyckte också att den var helt OK. Snygg film. Och då menar jag ljussättning, kostym, miljö osv.
Sen kan jag tycka att allt "Wolfenstein-springade" bland zombier var lite för mycket. Men man får ju komma ihåg att det var en psykologisk thriller och att händelserna skulle visa soldaternas tankar och ångest. Och ser man det så blir ju filmen ännu otäckare...
/Gribing
Jag tyckte också att den var helt OK. Snygg film. Och då menar jag ljussättning, kostym, miljö osv.
Sen kan jag tycka att allt "Wolfenstein-springade" bland zombier var lite för mycket. Men man får ju komma ihåg att det var en psykologisk thriller och att händelserna skulle visa soldaternas tankar och ångest. Och ser man det så blir ju filmen ännu otäckare...
/Gribing
-
Flavius Aëtius
- Tidigare medlem