När Patrik stack så tröttnade jag på alla ska göra dittan och dattan! Dessutom när Ostmark och J von B inte är med så blir det inte roligt!
Att patrik stack var ju inte bra, om som han sa, släkten kom eller inte, låter jag dock vara osagt...
Jag kan tänka mig att om jag hade spelat med er idag skulle ni säkerligen inte spelat igen(eftersom ni tvunget skulle titta på en match eller något annat) så hade vi varit tvugna att starta om igen.
Det är väl mkt möjligt att nån skulle titta på en fotbollsmatch sen nästa gång vi skulle spelat. Starta om, igen, är ingenting jag heller vill...
Som sagt Relay och jag är riktiga Gamers och jag vill fortsätta spela på det spelet vi håll på med(med ostmark och J von B)!
Jag håller med dig, helst skulle jag ju vilja fortsätta på det spelet vi redan har påbörjat, så mkt roligare då ju... Mycket folk och förolämpningarna flyger i liften
Ang. riktiga gamers så ser jag ingen anledning tillvarför du ska såga oss andra utmed fotknölarna.
Jag ser ingeting som tyder på att ni två skulle vara mer gamers än någon av er andra...
Och ja, jag kan, och vill fortfarande spela varje dag mellan ca. 17.00-23.00