Artikel i expressen
-
Gutekrigaren
- Medlem
-
Stefan Lundgren
- Stödjande medlem 2022
- Kontakt:
-
Nils Larsson
- Medlem
Hur många utav er här som spyr galla över kvällspressen kan med handen på hjärtat säga att ni inte köper skiten emellanåt?
Själv har jag inte köpt någon av dessa dagliga sensationsblaskor på många år.
Förra året bad en arbetskamrat mig att köpa en GT till honom på rasten, något jag inte kunde neka till men jag måste erkänna att det bar mig emot.
Jag ursäktade mig dock inför mig själv att det inte var jag som skulle ha den.
Att folk köper och läser skiten är det yttersta beviset på moraliskt förfall!
Själv har jag inte köpt någon av dessa dagliga sensationsblaskor på många år.
Förra året bad en arbetskamrat mig att köpa en GT till honom på rasten, något jag inte kunde neka till men jag måste erkänna att det bar mig emot.
Jag ursäktade mig dock inför mig själv att det inte var jag som skulle ha den.
Att folk köper och läser skiten är det yttersta beviset på moraliskt förfall!
-
Gutekrigaren
- Medlem
Jag köper aldrig kvällstidningar, men läser deras bra artiklar (det finns några få på kultur- och sportavdelningarna, dessutom gillar jag Mats Olsson på Expressen-sporten) på nätet. Jag klickar inte på Farmen-, Ernst K-, Kicki Danielsson- och Britney-artiklarna.
MD: http://www.tv.nu
Mvh Petter
MD: http://www.tv.nu
Mvh Petter
- Belisarius
- Medlem
Jag! *självgod*Daniel O. skrev:Hur många utav er här som spyr galla över kvällspressen kan med handen på hjärtat säga att ni inte köper skiten emellanåt?
Det finns absolut inget av värde i en kvällstidning som inte går att läsa antingen i morgontidningarna eller på nätet, som ex. Reuters, BBC eller *host* CNN.
Men det är klart, om man är intresserad av vilken <slumpmässigt vald dokusåpakändis> spydde på <slumpmässigt vald kändis/artist/idrottare/politiker> på spritfest på <innekrog> igår, så är förstås A-bladet eller X-pressen att rekommendera...