Battlefield 2!

Diskussioner kring filmer, böcker (skönlitteratur), tv-program, spel mm som bygger på vår historia.
Användarvisningsbild
Mr S
Medlem
Inlägg: 293
Blev medlem: 24 mars 2002, 18:48
Ort: GBG

Battlefield 2!

Inlägg av Mr S » 13 juni 2005, 22:05

Nu finns BF 2 demot att tanka ner!!!! (många inne nu , 8 timmar till.....)

Mr S

Mr x
Medlem
Inlägg: 1249
Blev medlem: 8 augusti 2003, 19:09
Ort: Stockholm

Re: Battlefield 2!

Inlägg av Mr x » 13 juni 2005, 22:08

Mr S skrev:Nu finns BF 2 demot att tanka ner!!!! (många inne nu , 8 timmar till.....)

Mr S
Länk kanske?

Användarvisningsbild
volgar
Medlem
Inlägg: 417
Blev medlem: 30 augusti 2003, 19:11
Ort: sthlm

Inlägg av volgar » 14 juni 2005, 00:38


Användarvisningsbild
Thomas Johansson
Medlem
Inlägg: 485
Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
Ort: Gbg

Inlägg av Thomas Johansson » 14 juni 2005, 07:48

Har spelat det nu och jag måste säga att jag tycker spelet är helt fantastiskt 8)

Ska uppgradera min burk nu och beställa ett exemplar, tror det här spelet kommer bli en megasucce.

Användarvisningsbild
Flensburg
Medlem
Inlägg: 589
Blev medlem: 7 januari 2003, 12:07
Ort: Nuewa Estockolmo

Inlägg av Flensburg » 14 juni 2005, 13:00

Sitter på jobbet för tillfället, ska tanka så fort jag kommer hem! Ser fram emot det mäkta mycket!

Användarvisningsbild
subskipper
Medlem
Inlägg: 1226
Blev medlem: 23 mars 2002, 16:30
Ort: Örebro (Äntligen hemma igen)

Inlägg av subskipper » 14 juni 2005, 13:50

Ser fram emot Battlefield 2, helt klart. Vi på Level 7 fick en inbjudan att recensera spelet i Stockholm tillsammans med speljournalister från hela världen. Jag var tyvärr tvungen att tacka nej eftersom vi var så nära det beräknade födelsedatumet för vårt barn. Vi fick dessutom ytterligare en inbjudan från EA att delta i ett stort B2-LAN på DreamHack nu till helgen, och en av våra skribenter kommer att täcka den tillställningen. Missa inte det. :)


~Henric Edwards

Användarvisningsbild
Leonidas
Medlem
Inlägg: 1621
Blev medlem: 24 mars 2002, 15:33
Ort: Segeltorp

Inlägg av Leonidas » 14 juni 2005, 14:55

Henric Edwards skrev:...det beräknade födelsedatumet för vårt barn.
~Henric Edwards
Vilket barn?

Användarvisningsbild
Mr S
Medlem
Inlägg: 293
Blev medlem: 24 mars 2002, 18:48
Ort: GBG

Inlägg av Mr S » 14 juni 2005, 15:05

Aaaaaaaaaaaaaaaaargh, uppdaterade drivrutinerna för mitt GeForcekort, vilket gjorde att jag inte kunde få igång demot-KATASTROF! Vad gör jag?????// Mr S

Användarvisningsbild
Thomas Johansson
Medlem
Inlägg: 485
Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
Ort: Gbg

Inlägg av Thomas Johansson » 14 juni 2005, 15:30

Mr S skrev:Aaaaaaaaaaaaaaaaargh, uppdaterade drivrutinerna för mitt GeForcekort, vilket gjorde att jag inte kunde få igång demot-KATASTROF! Vad gör jag?????// Mr S
Vad har du för grafikkort? Jag har ett Geforce 4200 och det var för gammalt. Du kanske behöver ett nytt grafikkort?

Användarvisningsbild
subskipper
Medlem
Inlägg: 1226
Blev medlem: 23 mars 2002, 16:30
Ort: Örebro (Äntligen hemma igen)

Inlägg av subskipper » 14 juni 2005, 15:59

Leonidas skrev:
Henric Edwards skrev:...det beräknade födelsedatumet för vårt barn.
~Henric Edwards
Vilket barn?
Vårt första. Det blev en liten Alvin den 1 juni på 3740 gram och 51 centimeter. :)


~Henric Edwards

Användarvisningsbild
tryggve
Medlem
Inlägg: 6498
Blev medlem: 2 juli 2003, 17:19
Ort: Mölndal

Inlägg av tryggve » 14 juni 2005, 16:25

Henric Edwards skrev:
Leonidas skrev:
Henric Edwards skrev:...det beräknade födelsedatumet för vårt barn.
~Henric Edwards
Vilket barn?
Vårt första. Det blev en liten Alvin den 1 juni på 3740 gram och 51 centimeter. :)


~Henric Edwards
Gratulerar! :D

Användarvisningsbild
Belisarius
Medlem
Inlägg: 5093
Blev medlem: 26 november 2004, 14:43
Ort: Utrikes

Inlägg av Belisarius » 14 juni 2005, 18:33

Thomas Johansson skrev:
Mr S skrev:Aaaaaaaaaaaaaaaaargh, uppdaterade drivrutinerna för mitt GeForcekort, vilket gjorde att jag inte kunde få igång demot-KATASTROF! Vad gör jag?????// Mr S
Vad har du för grafikkort? Jag har ett Geforce 4200 och det var för gammalt. Du kanske behöver ett nytt grafikkort?
Har samma "problem". BF2 nobbar mitt GeForce 4200 stenhårt, det finns en lista på vilka kort som stöds (= de kort som öht spelet kan köras på). Tackolåv fick jag tillfälle i helgen att testa demot hos en polare. Jag är SÅLD, det är urkul! Allt som var bra med gamla BF + det som gjorde Wolfenstein: Enemy Territory så bra + de nya squad och commanderfunktionerna. Multiplayer har aldrig varit så belönande.

Dags att äska fram finansiering för nytt kort...

Mr x
Medlem
Inlägg: 1249
Blev medlem: 8 augusti 2003, 19:09
Ort: Stockholm

Inlägg av Mr x » 14 juni 2005, 18:51

Nää inte så roligt tycker bättre om 1942 men som tur är så slapp man byta ut sitt grafikkort för att testa spelet :)

Användarvisningsbild
Thomas Johansson
Medlem
Inlägg: 485
Blev medlem: 8 maj 2003, 13:06
Ort: Gbg

Inlägg av Thomas Johansson » 14 juni 2005, 22:11

Har samma "problem". BF2 nobbar mitt GeForce 4200 stenhårt, det finns en lista på vilka kort som stöds (= de kort som öht spelet kan köras på). Tackolåv fick jag tillfälle i helgen att testa demot hos en polare. Jag är SÅLD, det är urkul! Allt som var bra med gamla BF + det som gjorde Wolfenstein: Enemy Territory så bra + de nya squad och commanderfunktionerna. Multiplayer har aldrig varit så belönande.

Dags att äska fram finansiering för nytt kort...
Jag ska köpa nytt grafikkort, köper en halv gig ram extra också så jag hamnar på en gig ram. Har räknat med ca 1500-2000 kronor då kommer nog spelet fungera jättebra.

Användarvisningsbild
Belisarius
Medlem
Inlägg: 5093
Blev medlem: 26 november 2004, 14:43
Ort: Utrikes

Inlägg av Belisarius » 14 juni 2005, 23:02

Hehe oj jag räknar med det dubbla...ska man ändå uppgradera är det lika bra att ta i rejält, speciellt som graffakortet är det enda som inte var med i förra uppgraderingsvågen i min burk. :D

Skriv svar